Úvod |
Úvod Další |
Cílem modulu koordinace plánování (dále jen MKP) je nabídnout poskytovatelům veřejné finanční podpory, poskytnuté ze státního rozpočtu a z Národního fondu a dále Generálnímu finančnímu ředitelství k využívání informační systém pro: 1) koordinaci jejich plánů kontrol tak, aby nedocházelo ke vzniku duplicitních kontrol u dotací, projektů a u příjemců veřejné finanční podpory, 2) evidenci výsledků kontrol.
MKP je koncipován tak, že umožňuje:
oposkytovatelům veřejné finanční podpory, kteří nemají vlastní informační systém pro plánování kontrol, sestavovat plán kontrol s využitím přehledu jimi poskytnutých dotací evidovaných v Registru dotací (IS ReD), provést automatizovanou kontrolu duplicitních kontrolních akcí a koordinaci plánu kontrol s plány kontrol ostatních kontrolních orgánů,
oposkytovatelům veřejné finanční podpory, kteří mají vlastní informační systémy pro plánování kontrol, prostřednictvím datového rozhraní vložit plán kontrol do MKP, provést automatizovanou kontrolu duplicitních kontrolních akcí a koordinaci jejich plánů s plány kontrol ostatních kontrolních orgánu,
ostejným způsobem zajistit koordinaci operativně zařazených (= mimořádných) kontrol v průběhu plánovaného období, oposkytovatelům veřejné finanční podpory, kteří nemají vlastní informační systém pro evidenci výsledků kontrol, evidovat výsledky kontrol,
oposkytovatelům veřejné finanční podpory, kteří mají vlastní informační systémy pro evidenci výsledků kontrol, prostřednictvím datového rozhraní vložit výsledky kontrol do MKP.
MKP je nastaven tak, že poskytuje kontrolním orgánům informace o: 1) všech případech, kdy v plánu veřejnosprávních kontrol jsou zařazeny duplicitní kontrolní akce u dotací, projektů a u příjemců veřejné finanční podpory, které mají ve svých plánech další kontrolní orgány, 2) duplicitních kontrolních akcích, které u dotací, projektů a u příjemců veřejné finanční podpory byly zařazeny v plánech kontrol kontrolních orgánů v předchozím období, 3) výsledcích kontrol. |